Všeobecné obchodní podmínky

Všeobecné obchodní podmínky

CZ

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY PRO OBJEDNATELE SLUŽEB V HOTELU MAGNETIT

Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „VOP“) se vztahují na smlouvy o ubytování uzavírané mezi společností FK Slavoj Vyšehrad s.r.o. (Hotel Magnetit, dále jen „Hotel“) a třetí osobou (dále jen „Host“), jakož i na všechna další poskytnutá plnění a služby ze strany Hotelu.

  1. REZERVACE POBYTU V HOTELU MAGNETIT
  1. Provedením rezervace nabízí Host Hotelu uzavření smlouvy o ubytování. Přijetím rezervace ze strany Hotelu, kterou Hotel potvrdí Hostovi, dochází k uzavření smlouvy o ubytování mezi Hotelem a Hostem. Na základě této smlouvy vzniká závazek Hotelu rezervovat pro Hosta sjednaný počet ubytovacích míst na dohodnutý termín a závazek Hosta tuto rezervaci ve sjednanou dobu využít nebo uhradit storno poplatek za níže uvedených podmínek v případě zrušení rezervace nebo její částečného využití.
  2. Rezervace je závazná a vztahují se na ni storno a platební podmínky uvedené v detailu konkrétní rezervace.
  3. Pro rozsah smluvně sjednaných služeb a cen je závazný jejich rozpis v potvrzení o rezervaci.
  4. Nabídka dostupných pokojů ze strany Hotelu je proměnlivá a nezávazná. Hotel si vyhrazuje právo podle vlastního uvážení odmítnout uzavření smlouvy o ubytování s Hostem.
  5. Host nemá právo požadovat ubytovací služby v určitém jím vybraném pokoji. Hotel si vyhrazuje právo stanovit omezení obvyklá v daném oboru, jako je minimální počet nocí a rezervační záruky.
  1. ZRUŠENÍ A STORNOVACÍ POPLATKY
  2. Podmínky rezervace se řídí podmínkami uvedenými v každé cenové nabídce.
  3. Host má právo uzavřenou smlouvu kdykoliv vypovědět online podle instrukcí uvedených v potvrzení rezervace, bez výpovědní doby a bez uvedení důvodu.
  4. V případě výpovědi smlouvy před uplynutím lhůty pro zrušení bez storno poplatku uvedené v rezervaci se žádný storno poplatek nevybírá.
  5. Host je při výpovědi smlouvy povinen uhradit Hotelu storno poplatek v případě:
    • Rezervace s úplnou či částečnou předplatbou: storno poplatek je ve výši celé předplatby.
    • Rezervace bez předplatby (platba v hotelu): bezplatné zrušení je možné do určitého počtu dnů před příjezdem, které je specifikováno z podmínkách konkrétní cenové sazby. V případě zrušení rezervace po tomto datu nebo nedostavení se do zařízení v den nástupu činí poplatek 100 % hodnoty rezervace.
  6. Pokud se Host v Hotelu neubytuje, aniž by smlouvu vypověděl, je povinen uhradit storno poplatek dle podmínek dané rezervace, popř. ztrácí nárok na vrácení jakéhokoliv finančního plnění, které Hotelu již poskytl.
  7. Hotel je oprávněn smlouvu vypovědět bez výpovědní doby, pokud Host hrubě porušuje své povinnosti ze smlouvy, těchto VOP, ubytovacího řádu anebo dobré mravy. Právo Hotelu na zaplacení celkové ceny ubytování tím není dotčeno.

III. MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPOTŘEBITELSKÝCH SPORŮ

  1. V případě, že mezi Hotelem a Hostem dojde ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je:

Česká obchodní inspekce Ústřední inspektorát – oddělení ADR Štěpánská 44 110 00 Praha 1 E-mail: adr@coi.cz Web: adr.coi.cz

  1. PRÁVA A POVINNOSTI HOSTA
  1. Host je oprávněn uplatňovat svá práva v souladu s právními předpisy, případnými směrnicemi a předpisy pro hosty (ubytovací řád) vydanými Hotelem. S případnými směrnicemi a předpisy pro hosty (ubytovací řád) se může Host seznámit v prostorách recepce Hotelu.
  2. Host má právo reklamovat případné nedostatky poskytovaných služeb. Reklamaci je povinen uplatnit včas, bez zbytečného odkladu.
  3. Host je povinen, nejpozději v okamžiku odjezdu z Hotelu, zaplatit celkovou cenu za ubytování a další služby, včetně případných dalších nákladů vzniklých z důvodů zvláštních služeb požadovaných Hostem nebo osobami, které ho doprovázely, včetně zákonné daně z přidané hodnoty.
  4. Host je odpovědný za jakoukoli škodu, kterou způsobí, nebo za škodu způsobenou osobami, které ho doprovází a v souladu s vědomím Host využívají služby Hotelu.
  1. PRÁVA A POVINNOSTI HOTELU MAGNETIT
  1. Hotel je na své náklady oprávněn Hostovi poskytnout adekvátní náhradní ubytování stejné kvality, zvláště pokud bude rozdíl v ubytování zanedbatelný a věcně odůvodněný. Věcně odůvodněným se rozumí stav, kdy se prostory Hotelu stanou nepoužitelnými, kdy si zákazníci Hotelu prodlouží ujednanou dobu ubytování, nebo kdy byl proveden nadměrný počet rezervací či jiná důležitá provozní opatření podmiňující tento krok.
  2. Hotel je oprávněn poskytnuté služby kdykoli vyúčtovat, přičemž Host je povinen tyto služby uhradit bez zbytečného odkladu.
  3. Hotel je oprávněn požadovat plnou platbu za objednané služby při nástupu do ubytování.
  4. Hotel je povinen poskytnout sjednané služby v rozsahu odpovídajícím jeho standardu.
  1. DÁRKOVÉ POUKAZY
  1. Zakoupené dárkové poukazy jsou nevratné. Platí pouze po dobu trvání uvedenou na poukazu (max. 1 rok).

VII. ZMĚNY SLUŽEB

  1. Nabízené služby v Hotelu se mohou měnit. Host je povinen řídit se aktuální nabídkou služeb.
  2. Za nevyčerpané objednané služby během doby ubytování (ubytování, stravování, wellness a ostatní služby) není Hotel povinen poskytnout Hostovi žádnou náhradu, včetně finanční náhrady.

VIII. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

  1. Tyto Všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1. 9. 2024. Odchylná ustanovení od těchto Všeobecných obchodních podmínek mohou být mezi Hotelem a Hostem sjednána výlučně písemnou formou.

ENG